MODÜL 1 | 1060110304 Şevval YILDIRIM

 

KABINA SIĞAMAYANLAR

|50 KELİME İLE BEN|
06.10.2020


 |ORMANDA KAYBOLMAK|
08.10.2020



|KIZGIN FEVRİ ÖFKELİ|
08.10.2020


    Metni yazarken su döngüsünü ele aldım. Aklımda oluşan görüntüleri de soyut bir biçimde kağıda aktardım. Burada anlatmak istediğim, metinde de bahsettiğim gibi bu kelimelerin kendi arasında bir döngüye sahip olması.
    
    İlk olarak kızgın kelimesinden başlayalım. Aslında bu şekilde dairelerin anlamı birer top. Çocukların topu bakkalın camına attığında bakkalın sinirlenerek kızgın bir bakış atmasından esinlendim.

    Fevri kelimesini ise eksilerle belirtmemin nedeni aniden gelen negatiflik. Normalde eksiler birbirleriyle dik bir şekilde kesiştiğinde artıları oluşturur. Ancak beklenmeyen bir olumsuz durumdan dolayı pozitiflikten negatifliğe yani fevriliğe dönüşebilir. Burada da bunu anlatmak istedim.

    Son olarak öfkeliyi çarpılarla ifade ettim. Bunun nedeni ise iki temele dayanıyor. Birincisi çarpmak yani vurmak eylemi. Öfkeyi kontrol edemeyip bir şeye zarar vermek. İkincisi ise matematiksel olarak çarpmak. Yani şiddetini, gücünü artırmak. Öfkeyi de sinirlenmenin güçlüsü olarak düşünebiliriz.

    Kısacası metinle çizimim aynı kelimeler üzerine kurulmuş, ama iki farklı hikayeyi barındırıyor. Bunu bu şekilde anlatmamın nedeni de her ifadeyi üreten dışında kimsenin tam olarak anlamaması. Umarım açıklayıcı bir şekilde anlatabilmişimdir.

OLUŞUM MANTIĞININ GEOMETRİK ÇİZGİSEL İFADESİ
13.10.2020


|Deniz Kabuğunun İki Farklı Yönden Görünüşü|

|Denge-Tekrar-Vurgu|

|Oluşum Mantığının Çizgisel İfadesi|


|Beethoven Sonata No:21|
15.10.2020




|BİÇİM-ZEMİN İLİŞKİSİ|
15.10.2020


Biçim-Zemin İlişkisi | Fon Kartonu - Kontrast Renkler Çalışmam
20.10.2020


|Rölyef Çalışması|
20.10.2020



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MODÜL 2 | 1060110304 Şevval YILDIRIM